Vállalásaink:
Hozzásegítjük fogyasztóinkat a nemzetközi táplálkozási ajánlások szerinti sóbevitel fokozatos eléréséhez.
Vállaljuk, hogy a virsli, párizsi, felvágott, főtt– és füstölt sonka kategóriákban 2015. év végéig a kibocsátott termékeink 80 %-ában a sótartalmat minimum 10%-kal csökkentjük a 2013. éves – mint bázis – időszakhoz viszonyítva.
Hozzásegítjük fogyasztóinkat az életkoruknak és fizikai aktivitásuknak megfelelő, optimális mennyiségű kalória-bevitelhez.
Vállaljuk, hogy évente 2 új terméket fejlesztünk ki, amely minimum 5 %-kal alacsonyabb zsírtartalommal rendelkezik, mint az adott termékkategóriába tartozó termékeink átlagos zsírtartalma. Fejlesztéseinkben törekszünk arra, hogy vevőink saját életkoruknak, ízlésüknek és egészségi állapotuknak megfelelően tudjanak a Pick termék-szortimentből számukra megfelelő terméket választani.
Termékeinket felelős módon, az ún. EU Pledge rendelkezései szerint reklámozzuk.
Vállalatunk nem hirdeti termékeit 12 évesnél fiatalabb gyermekeknek, azon termékek kivételével, amelyek eleget tesznek bizonyos – elfogadott tudományos bizonyítékokon, és/vagy a vonatkozó nemzeti és nemzetközi irányelvek szerinti élelmezési irányelveken
alapuló – meghatározott táplálkozási kritériumoknak. Ez vonatkozik mind a hagyományos, mind pedig az interneten megjelenő hirdetésekre, beleértve saját és harmadik félen keresztül megvalósított aktivitásokat. Nem folytatunk termékekkel kapcsolatos kommunikációt az általános iskolákban, kivéve, ha az iskola vezetése oktatási célokból ezt kifejezetten kéri, illetve hozzájárulását adja.
Támogatjuk és ösztönözzük az aktív életmód népszerűsítését szolgáló programokat és kezdeményezéseket.
Tömegsport rendezvények támogatásán keresztül 50 000 fő részvételre történő aktivizálása, legalább 5000 fő bevonása és megmozgatása saját szervezésű programokkal Kiemelt rendezvények: minden évben Szegeden megrendezett PICK futás, Bonafarm sport napok, családi sport napok.
Az aktív életmódra ösztönző kommunikációs anyagot publikálunk a fogyasztók és dolgozóink felé minimálisan 30 000 fő elérését célozva évente. Alkalmazott eszközök: nyomtatott szóróanyagok, hirdetések, interneten elérhető cikkek és tornagyakorlatok.
A PICK kézilabda csapat szponzorálásán keresztül a kézilabda sport népszerűsítése minimálisan 40 000 ember közvetlen elérésével (PICK egyesületi és utánpótlás sportolók, szurkolók).
Beszámolók: