Bunge Zrt.

Hozzásegítjük fogyasztóinkat a nemzetközi táplálkozási ajánlások szerinti sóbevitel fokozatos eléréséhez.
Vállaljuk, hogy 2014. szeptember 1-től margarin termékeink sótartalma az 1,6%-os maximumot nem haladja meg.

Vállaljuk továbbá, hogy aktívan részt veszünk az egészséges életmód érdekében indított társadalmi mozgalomban; saját kampányok és/vagy közösségi megjelenés révén.

Hozzásegítjük fogyasztóinkat a nemzetközi táplálkozási ajánlások szerinti telített zsírbeviteli mérték eléréséhez.
Vállaljuk, hogy 2015. január 1-től hazánkban forgalmazott termékeink címkéjén a tápértékjelölést – mely a telített zsír mennyiségét is tartalmazza – minden esetben megjelenítjük.

Vállaljuk továbbá, hogy termékskálánkat a korszerű táplálkozási ajánlások és az egészségtudatos étrend figyelembe vételével alakítjuk ki.

Tévéreklámjainkban, termékeink címkéjén és egyéb a termékekhez köthető módon aktív életmódra felhívó üzenetet helyezünk el.
Vállaljuk, hogy 2015. január 1-től minden terméken, illetve csomagolóanyagaink későbbi grafikai módosításakor megjelenítjük az egészséges életmódra történő felhívást is; pl. „Fogyassza az egészséges, aktív életmód valamint a változatos és kiegyensúlyozott étrend részeként.”.

Vállaljuk továbbá, hogy a közösségi és a szolgáltatói médiában termékeinket az egészségtudatos étrend részeként is reklámozzuk és/vagy saját kiadású felvilágosító anyagot terjesztünk.

Támogatjuk és ösztönözzük az aktív életmód népszerűsítését szolgáló programokat és kezdeményezéseket.
Vállaljuk, hogy évente legalább egy sportrendezvényt és/vagy egy sportegyesületet támogatni fogunk; jelenleg pl. a Szolnoki Olaj kosárlabdacsapatát szponzoráljuk.

Beszámolók:

2015. évi beszámoló letöltése

venusz

3vissza